IMG_3688 IMG_3777 IMG_3583IMG_3619

Nehircik 2. yaşına girdi. Akşehir’de baba topraklarında eğlendik hep beraber. Halasının süslemeleri, dedesinin babaannesinin arkadaşları ile birlikte 2 güzel yılımızı kutlamış olduk. Artık konuşan, koşan, giyeceklerini kendisi seçen bizim seçtiklerimizi beğenmeyen bir kızımız var. 2 yaş sendromu denen şeyden çok korkmuştuk ama Nehirim her konuda olduğu gibi bu konuda da bize yardım etti, kolayca geçiverdik 2 yaşımıza. En zor olacağını düşündüğüm emzirmeyi bırakma sürecinde bile çok anlayışlı oldu Nehircim. “Sen artık abla oldun, ablalarla oynamak istiyorsan artık emmemen gerekiyor” dediğim gün onun için her şey değişti. Önce sabahki seansları biberona çevirdik ve sonra gece yatarken seansımız biberondan süte döndü. 2 yaş hedefimizi tutturmuş olduk, zamanında bıraktığımız için mutlu olsam da o ne kadar özlüyorsa emmeyi ben de onun kadar özlüyorum emzirmeyi. 4 ay oldu ve hala aklına geliyor ve sonra vazgeçiyor. Kendinden büyük yaştaki arkadaşları sayesinde pek çok konuyu daha hızlı kabulleniyor. Onunla artık sohbet ediyoruz, yanımızda arkadaşımız var gibi hissediyoruz. Bu kadar hızlı kavrayabilmesi, bizi hiç beklemediğimiz bir yerden yakalaması, hatırlatmaları, ritüelleri hepsi çok eğlenceli.  Sadece geceleri altını bağlıyoruz, yine çok çekindiğimiz tuvalet eğitimi konusunda da bize zorluk çıkarmadı Nehircim. Şimdi sıra geldi yatağını ayırmaya ama bu konuda ben kendimi hazır hissetmiyorum daha ve belki de bencillik yapıyorum ama ondan ayrı uyumayı istemiyorum işte. Gözümü açıp onu görmek gibisi yok şu hayatta ama sanıyorum onun iyiliği için yakın bir zamanda bu değişikliği de yapabileceğiz.

Başka nelerimiz var. Sürpriz yumurta videoları. Çocuk şarkılarımızın yerini şimdi sürpriz yumurta videoaları aldı. Sabahları babasının telefonundan bunu izlemek de bir ritüel.

